FAQ

FAQ's bij aanvang van de oefening

FAQ's tijdens SADAN

Zoeken op internet kost (te) veel tijd Is Sadan asociaal? Ik zit de hele tijd voor een schermpje. Dat discussieforum. Voor wat is dat goed? Waarom werkt de school met de recentste versie van Windows? Thuis is dat niet zo. In het werkveld evenmin. Mijn Sadan gelijkt hard op die van mijn vriendin. Heb ik nu plagiaat gepleegd? Wordt plagiaat bestraft en kan de docent dit ontdekken? Maak ik Sadan alleen of mag ik vrienden en familie inschakelen? Hoe weten de docenten dat ik werkelijk de opdracht maakte? Werk ik alles in de volgorde af als op het oefenblad? Kan ik creatief zijn in Sadan? Alles lijkt aan regels en formules gebonden. Mag ik een originele titel bedenken voor Sadan? Bij het zoeken vind ik de ene keer te veel, de andere keer te weinig. Hoe moet ik verwijzen naar een website? Help, documenten die ik bewerk in mijn mailbox of op het Katho-netwerk verdwijnen. Mijn wijzigingen worden niet doorgevoerd.

FAQ's na SADAN

Hoe wordt Sadan gequoteerd? Met wat houden de docenten rekening? Kan je me tips geven voor ik Sadan indien? Is er leven na Sadan? Heb je een tip om de docenten gunstig te stemmen? Wat zijn de negatieve reacties na de oefening?